Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Ojojoj

Av Jeanette ****s**** - 23 februari 2016 09:55

Vad dålig jag är på att skriva här inne, använder insta till allt numera haha...
Men om vi börjar med ALLA HJÄRTANS DAG eller 14/2 så var den helt perfekt. Vaknade sakta i J's famn alltid lika mysigt sen gick han upp och fixade frukost medans jag la kvar. Sen blev det frukost tillsammans och han hade gjort sin makrillslåda så jäkla gott :) #mumsigt sen blev det soffhäng framför flera filmer och sen gjorde vi middag tillsammans :) gör vi alltid på helgerna förvisso men ändå. Sen åkte han iväg för att fixa nått till mig och kommer hem typ två timmar senare och jag vara skulle du handla hela affären eller? Haha men mina saker var ju bara helt underbara. Sen blev det tidigt i säng då vi båda skulle upp tidigt dagen efter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards