Alla inlägg under oktober 2010

Av Jeanette ****s**** - 27 oktober 2010 16:52

Jaha nu var det ett bra tag sen sist men det har hänt så många olika saker men här kommer en uppdatering.

Min älskade stora syster Malin gifte sig. bröllopet var jätte fint. bilder kommer sen.

Många olika uppg. i skolan

Barnvakt

Och en massa saker.


I skolan gör jag ett projektarbete och det ska vara klart i maj tror jag men innan dess är det en massa saker som ska hända men jag tycker att vi har kommit rätt så långt så enligt planeringen om vi fortsätter att hålla den så ligger vi en vecka före och det är ju bra. mitt arbete är; Barn som har koncentrationssvårigheter på förskolan.


Ska ut på APU V.46- V.48 och det ska bli kul.


Nu ska jag fortsätta med att skriva & hålla min kusin vaken tills hans mamma kommer!

XoXo N

Ovido - Quiz & Flashcards