Alla inlägg under oktober 2012

Av Jeanette ****s**** - 28 oktober 2012 19:15

Att vakna med ett charmtroll är ju bara bäst :D synd att det redan är söndag och hon nu är hemma... Men får kidnappa henne igen :D


Passa kussen pelle idag och det är alltid roligt... Vi gick till parken (har en massa bilder som kommer sen) pelle tog en massa bilder, har inte kollat igenom dom men jag hoppas att där finns några bra :P haha nä men det vet jag att det finns.


Moster kom och hämtade oss vid halv  och körde oss till bion. Idag var inte hon med utan det var bara jag, syrran och pelle. Men vi hade det roligt. Vi såg Hotell Transylvanien i 3D och det var faktist jätte roligt. Moster sa att det fanns en annan oxå fast då skulle hon vara med, vet inte vad den heter men vi får se hur det blir.

Av Jeanette ****s**** - 27 oktober 2012 20:15

Var hos farmor idag... Hon bara älskar när vi "ungar" e med och speciellt om malin och ronja är med. Honb lev så himla glad fast att hon såg värre ut än förra veckan. Men jaja nu kan det ju bara bli bättre eftersom hon äntligen har fått en annan lägenhet :D




Av Jeanette ****s**** - 26 oktober 2012 23:30

Bio ikväll med dom bästa :D


Elin var så himla gullig och tog sina biobiljetter som hon vunnit och bjöd oss på bio.. haha det låter nått. Men vi hade det jätte roligt. Hoppas Malin fattade bara, hade inte sett dom andra. Men det hade jag och elin så vi hade en viss aning om vad som skulle hända. Vi satt längst bak och längst ut vilket innebar att alla som skulle längre in fick klättra över oss :P bla. var där fyra macho killar tyckte dom men under filmens gång blev dom faktist rädda för det var många gånger som dom hoppade till och typ skrek till haha... jag satt mest och skrattade, dels för att vi blev rädda och dels över hur alla andra reagerade.

Av Jeanette ****s**** - 21 oktober 2012 16:05

Vad gör man på en söndag?? Vilar? Nej tack vi körde till farmor.
Fick hjälpa fabror å med sin tv vilket var lätt, har ju gjort det förr och det lär väl bli fler gånger för han precis som mormor så trycker dom på knappar som dom inte ska och tillslut står dom där utan kanaler. Ja vad ska man göra.
Äter en (för att vara köpt) jättegod kanelbulle och jag tackar som bara den... Att farmor inte kan baka, hon kan baka men hon orkar inte, vilket är jättebra för oss för hennes syn är inte som den brukar vilket resulterar i att man kan få lite överraskningar. Undrar hur julen ska bli...

*nettan*

Av Jeanette ****s**** - 20 oktober 2012 17:29

Sitter hemma hos grannarna och har det mysigt. Det var länge sen vi var här men det känns inte som det som tur e. Satt och kelade med min nya kille ;) men jag var nog tråkig för han somnade och snarkade som bara den.

Av Jeanette ****s**** - 19 oktober 2012 20:43

Jag och syrran har myskväll, äter glass och tittar på xfactor. Vi hejar på olika så det blir upp till bevis.
Sen blir det kanske film om vi orkar.

*nettan*

Av Jeanette ****s**** - 19 oktober 2012 16:24

Idag har det varit en sån dag :P


Mami följde med och hämtade ellepelle i skolan och sen skulle vi hämta upp mormor men det slutade med att vi fick gå in till henne för hon hade ingen aning om var hennes nycklar var. Hon hade varit ute innan för hon gick till soprummet men när hon sen kom in så hade hon ingen aning om var dom var. Men hon hade nycklarna med sig hem för annars hade hon inte kommit in så i lägenheten någonstans var dom men hon viste inte vart. Vi letade hur länge som helst innan mami hittade dom. Såå nu ska jag fixa en sån nyckelhittare eller vad det heter till henne... Inte första gången hon blir av med dom men det hade varit bra om det är sista gången nu.


I morron ska vi till grannen på mat :D det ska bli jätte roligt. Och på Tisda kommer Tant B och Fabror E hem :) och det ska bli så jävla roligt. Har saknat dom <3


Sen får blir det till att hålla tummarna så jag får som jag vill på freda... Om syrran vill förstås annars får ja ta med någon annan :P


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 16 oktober 2012 12:30

Har precis kommit hem ifrån ett möte på AF och det var det bästa mötet man kan ha med sin tredje handläggare :P nä men skämt å sido så hade jag en bra i från början men hon gick på mammaledighet och sen fick jag en annan under tiden och nu har jag då fått en ny som jag ska ha tills min ordinarie kommer tillbaka ifrån sin ledighet eller tills jag börjar skolan eller hittar jobb.

Men mötet gick jättebra fick några nya jobb att söka.. Hon ska skicka hem en massa papper till mig om lite olika jobb och om vad vi gick igenom idag. Kan ju bara hoppas på att det löser sig. Hon har riktigt snäll och lyssnade till mina tankar och delade min idée och ja jag vet att hon garanterat gör det med alla men hon gav mig ett väldigt bra intryck så för min del behöver jag inte byta tillbaka :P


Nää tvätta och sen hämta ellepelle ifrån skolan :D



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards