Alla inlägg under februari 2011

Av Jeanette ****s**** - 28 februari 2011 17:11

Är barnvakt idag, är väldigt lätt ;) han sitter vid datan och spelar sims och jag bloggar och gör läxan. Han ska snart hem :( får tänka ut något som vi kan göra på fredag tycker det är tråkigt att inte göra något med han när jag nu passar han men enligt honom själv så vill han bara spela och inget annat så han får väl göra det.

Väntar på att syrran ska logga in igen på msn så man kan fortsätta snacka och be henne om hjälp :)

Skolan började idag :( men vi har nästan inget att göra i skolan mer än att förbereda oss inför Na. i SvB och religion, de andra ämnen vi har ska vi bara få prov förutom 2 ämnen som vi slipper prov och får betyg direkt. Lite dumt kanske men på de lektioner har vi bara pratat om att vara en ledare och sånt och på den andra är vi bara ute och får veta vad man behöver för att kunna campa.
Jag längtar som bara den till den 27 Mars :) räknar dagarna för då bär det av till Vemdalen med klassen (dem som ska med) och PPBf. inte lika kul att dem ska med för det hade varit roligare om det bara var klassen, typ som en sista resa innan studenten, menmen man får göra det bästa av situationen :S om det nu går ;P
Nää nu får jag väl fortsätta med Pa och hjälpa grabben med sims.
Nettan

Av Jeanette ****s**** - 25 februari 2011 22:20

Idag var prinsessan här och det var jätte roligt. Det är helt sjukt hur mycket hon växer för varje gång man ser henne.
Imorgon ska syrran hjälpa mig med mitt PA så det blir klart, min andra syrra kommer och spenderar natten här tillsammans med sin dotter så det ska bli kul. Får se om det kanske blir en film eller något, det är ju inte varje dag som man träffar dem ;)
Snart är det Måndag igen :( tycker att veckan gick sakta innan men nu är den snart över och då undrar man "vad f*n har jag gjort"?...INGET absolut inget, har inte haft tid och bara sitta och ta det lugnt... Min klasskompis var här för någon dag sen och tsm höll vi på med PA, varit barnvakt som vanligt :) umgås med syrran och prinsessan. Det låter som jag borde haft tid med annat oxå men det har jag inte... det har alltid kommit upp något... men ett stort jävla PLUS borde jag få för jag har städat mitt rum, och det är inte illa eftersom jag alltid kommit på något annat att göra istället ;)

Även min bror var här idag, han och pappa skulle göra något men sen kom han med hit med sin lamineringsmaskin så nu kan jag laminer aktivitetsboken som jag gör i skolan :)
Innan måndag hoppas jag på att jag ska vara klar med; PA, aktivitetsboken, redo för mitt prov, skrivit om en ledare och städat lite till på mitt rum... ojoj nu blev det mkt :( men när jag väl sätter igång så går det fort.
Här kommer några bilder på min lilla prinsessa  

   morfars glasögon  :)                                     



 älskar dig!

Av Jeanette ****s**** - 24 februari 2011 18:45

Jag tror inte det haha.. nää men nu måste jag bli bättre på att blogga, hoppas jag ;)
Har sjukt mycket att göra fast att det är sport lov. Håller på för fullt med min projektarbete så jag kan lämna in det till min lärare på månda så hon kan kolla igenom det så jag hinner rätta innan deadline. Men träffar man Prinsessan så skiter man i allt för då vill man umgås med henne, hon växer så fort det känns som det var igår syrran smsa att hon kommit till världen men det är tre månader sen :)
Hinner inte skriva mer idag utan det blir mer i morgon.


Nettan

Ovido - Quiz & Flashcards