Alla inlägg under december 2011

Av Jeanette ****s**** - 30 december 2011 21:00

IDAG var jag och Elin med moster och lillkusinen på BIO. VI såg Alvin & Gänget 3.

Ja jag vet det är en barnfilm men det är bra att ha barnsinnet kvar för hur hade inte världen sett ut då.. men jaja vi såg den och tyckte den var jättebra :D



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 30 december 2011 10:00



IDAG FYLLER MIN ÄLSKADE STÖRSTA
 

SYSTER ÅR :D ÄLSKAR DIG GUMMAN

                          


Av Jeanette ****s**** - 29 december 2011 20:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jeanette ****s**** - 28 december 2011 14:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jeanette ****s**** - 25 december 2011 14:08

Det blir ett litet kort inlägg nu innan syrran och familjen kommer. 

Igår var det JUL och vi öppnade paketen efter 8 och vi var helt spända eller iaf. jag och Elin xD

Vi fick en massa fina saker och jag ÄLSKAR dom allihoppa :)

En bild på mina saker kommer upp ikväll efter resten av paketen blivit öppnade.

Även en bild på vår fina JULgran kommer upp med och utan paket :) 


Nä nu ska jag hjälpa till och duka eller kanske bara titta på ;) hehe


SISTA dagen som vi FIRAR JUL och det känns faktist sådär... Blir lite firad igen i morron eftersom JAG blir 20 ÅR  ! ! 



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 24 december 2011 19:02

IDAG ÄR DET JUL ! ! fy fan vad jag e glá :D


Dagen började med sista avsnittet av JULkalendern, det låter kanske konstigt men efter första avsnittet var man fast :) 

Efter det blev det en tur ut till MORFAR :D 

           


med pappa, han fixade till graven lite medans jag mest tittade på :P


Sen blev det inom MAXI för att fixa en JULklapp till E :) men han fick mer än den med sig hem och lär väl driva alla till vansine med sin "nya" leksak ;)


Efter MAXI hämtade vi upp MOBROR J och sen bort till brossan för att hämta upp honom innan vi kom hem :)


Brossan hade fixat spelet så nu sitter vi och spelar för fullt eller ja ett tag till ska ju snart öppna paketen xD


Vi åt mat liten senare än vanligt men eftersom det bara é vi hemma så tog vi det lite lugnare, vi åt vid halv 2 så när syster L och familjen kom vid 2 höll vi på att äta eller ja det var bara några kvar... 

L och familjen gick igen efter en stund då dom skulle fira hos P´s föräldrar och dom får säkert lika trevligt där som dom hade haft det här :)

Sen blev det som vanligt KALLE ANKA på tv och då tittade vi allihoppa :) för en gång skull...

Synd bara att jag inte tog kort men jag har inte haft tid och lär nog inte fota alls ikväll :P

Sen satt jag och Elin på mitt rum och spelade och hade det kul... sen somnade hon till en runda medans jag spelade så jag lät hon sova så fortsatte jag att spela, just nu sitter hon och spelar så det gjorde nog inget. 

Vi har nästan precis kommit ifrån matbordet igen, folket diskar därute :) 

Första rundan vi äter blir det fisk och potatis och nu sista rundan var det köttbullar, prinskorv, ägg, sylta och en massa annat bland annat min käre systers L´s bröd som säkert är gott :)

Nu väntar vi bara på att disken ska bli klar och att vi ska gå in där inne och sätta oss för att snart öppna paketen. Det är roligt för de senaste åren eller ja så långt tillbaka jag kan minnas har vi alltid öppnat paketen klockan 7 eller strax innan men ja har man inte brått och vi sitter och snackar så e det väl bra?! eller? det är nog bara jag och Elin som har koll på tiden :P


Nu ska jag sätta mig ute hos brossan precis vid granen :P och vara förbered ;)



GOD JUL ! ! !



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 23 december 2011 12:15

Idag blir det JUL i EKEBY hemma hos FARMOR ! ! 

Och det ska bli kul att se hennes nya lägenhet ;)



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 22 december 2011 18:45

Idag blir det filmkväll med lillsyrran :D



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards