Alla inlägg under september 2015

Av Jeanette ****s**** - 23 september 2015 11:50

En typisk dag hemma hos oss:
Dagen börjar tidigt då hans klocka ringer mellan 4-5 på morgonen vilket jag vaknar av vilket gör att han snoozar för annars ringer den tills den själv snoozar. Han går & jag somnar om tills jag ska upp & jobba eller om jag är ledig så sover jag tills jag vaknar igen ;) är jag ledig så finns där alltid nått att göra hemma, städa, tvätta, bädda you name it men jobbar jag så blir det att jag gör det när jag kommer hem beroende på när jag slutar. Nån gång mellan 16.30-18.00 kommer han hem & duschar & sen blir det mat. Ska vi inte iväg så blir det soffhäng tills vi lägger oss mellan 21-22. För att sen börja om igen...

I natt hade jag världens madröm brukar inte ha det när han sover bredvid menmen så jag vaknade i full panik & kollade sovrummet innan jag kröp närmare honom & somnade om med honom tryggt i hans famn utan madrömmar tills hans klocka ringer. Vi säger god morgon & han frågar hur jag sovit, svarar dåligt hade en madröm & direkt han bara om spindlar? Hur kunde du veta det & han bara inte så svårt då du är rädd för dom plus höjder. Men min dröm var en blandning av de två så det var extra läskigt men ändå vi känner varandra tydligen så bra så han vet vad jag drömt innan jag säger nått..

Av Jeanette ****s**** - 23 september 2015 11:40

Idag är jag ledig & det känns så bra :) ska njuta av dagen för sen blir det jobb resten av veckan, väldigt långa dagar då jag ska jobba mellan 6.30-18.00 menmen vad gör man.
I måndags blev jag hämtad på jobb av J & tillsammans åkte vi till affären för att handla, kom hem & jag började på maten medans han duschade & sen bytade vi så när jag duschat så åt vi & sen blev det soffhäng :).
Igår slutade jag tidigare så jag gick & handlade själv & det tog lång tid för att vara en liten affär ;) kom hem & fixade till middagen, startade en maskin tvätt & ska duscha när strömmen går :( la mig i soffan & tänkte ta det lugnt för kan ju inte göra mat utan ström & skulle höra av mig till J när strömmen kommer tillbaka.... Jaja två maskiner tvätt & midda i magen så blev det soffhäng & en tidig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards