Alla inlägg under december 2014

Av Jeanette ****s**** - 30 december 2014 12:38

Jobb tidigt idag (dag 2) och man var inte mycket piggare idag men man är ledig (därifrån iaf.) i två dagar sen blir det tidig dag igen på freda men sen är det tillbaka till vanliga tider, istället för halv 6 som det är denna vecka så blir det 7 så det är ju inte så mycket senare men det är en timme längre som jag kan sova :)

Men jag älskar mitt jobb och mina kollegor är helt underbara så man kan inte göra annat än att trivas. Haha jag och K brukar sitta och prata om hur långt man ha gått och sen när vi slutar så brukar vi se vem som gått mest. Förra veckan hade vi extremt mycket att göra så då gick jag nästan 2 mil mellan 7-16 vilket kändes i benen och fötterna sen men nu har man som sagt vant sig vid det men stegräknaren finns kvar. Det lär nog bli mindre sen när vi fått truckkortet vilket vi ska ta om två veckor :D längtar som bara den. Kommer underlätta en massa med tanke på att det tar typ 10 min att gå på de olika hållen med varor. (Jobbar på varumottagning så det blir att man får sortera upp varor till de olika avdelningar och sen ut med vagnarna/pallarna till dom för att sen hämta dom när personalen ute på avd. tömt) så en massa spring i varuhuset blir det men det är roligt och man fastnar alltid hos någon annan kollega och pratar :)

Har en kollega som envisas med att vara extremt elakt :P haha nä men vi skämtar med varandra och har det roligt, det är det som gör så att det är kul att komma och jobba mitt i natten ;) 


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 28 december 2014 12:30

Ja så kan det gå när man inte har tid :) 

En hel del har hänt sen sist, är numera en utbildad storkökskock och det har underlättat en hel del när man är barnvakt då man får en massa beröm för maten :D Har en väldigt bra relation till dom två tjejerna i från gruppen men som just nu består utav sms och telefonsamtal haha ingen av oss har haft en möjlighet till att träffas lite synd men det löser sig säkert. 

I somras var jag i Göteborg med min kusin och hennes barn + en kusin till, var inne på Liseberg där jag åkte Helix för första gången och det var helt sjukt den var så jävla rolig men min kusin tyckte inte om den alls haha. Sen var jag på Liseberg med min lillasyster, moster och kusin veckan innan skolan och lyckades få upp dom i Helix men ja dom var överlyckliga när det väl var slut och vi gick av haha. 

Jobbade lite under sommaren annars var man på stranden eller vid poolen.



Julen har kommit och gått men vi hade en massa att göra så nu blir det lite slapp 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards