Alla inlägg under september 2017

Av Jeanette ****s**** - 22 september 2017 08:54

Valet av hennes namn var rätt så lätt. Vi hade pratat om Olivia och haft det uppe som ett möjligt namn tillsammans med några andra namn. Mellannamnen var inte så lätta dock, det ena var då jag velat ha mormors namn så länge jag kan minnas. Sen fick hon sin styvfarmors namn oxå :)

Sen kom dopet och vem som skulle bli bjuden och vem av våra vänner som tyvärr inte blev bjudna. Var säkert en hel del sura miner om vem som höll och jag fick höra en hel del efteråt men överlag tyckte jag det var en bra dag. Hon fick en massa presenter och alla uppskattades av både mig och J.

Två veckor efter dopet fick vi veta att det skulle komma en ny familjemedlem och när vi hämtat oss efter den stora nyheten så ringde vi familjen. J's familj blev glada, hans svägerska i DK tyckte det var roligt och att hon hade rätt i att det skulle bli 4 detta året.

Ovido - Quiz & Flashcards