Direktlänk till inlägg 12 augusti 2018

Sista dagen på sommarledigheten

Av Jeanette ****s**** - 12 augusti 2018 19:40

Första veckan tillbaka till jobb för J s del och sista veckans semester för lilla O. Nu väntar vi spänt på papper från dagis om när lilla L ska börja.
Hade besök här i veckan och det var kul blev en tripp till ikea och införskaffade lite nya saker, en ommöblering och nya planer var vad vi hant med.
Nu väntas lite roligheter och förhoppningsvis så blir det inga sura miner ;)
Var lite tråkigt att I åkte det var det var rätt skönt att ha någon här och prata med som kunde hjälpa till med nattning, städning, laga mat osvosv. Inte för att det är därför man vill ha besök här men det är alltid ett plus när man får hjälp utöver besök.
En hel del prat som nu leder till lite ovishet om framtiden och mina planer för oss men vi får se det kanske löser sig ändå.
Lilleman blev 11 månader för nån dag sen. Helt sjukt vad fort tiden har gått känns som det var nån månad sen han föddes.
Idag lekte dom så himla fint tillsammans rätt skönt att O inte är för flickig utan brottas med lillebror och har sig. Så roligt att se kunde se framför mig hur dom kommer leka om nått år :( så långt får man inte tänka. Snart 1 år och O blir 2 snart har hänt en hel del och nu ser vi fram emot hösten. Dagis för lilleman, körkort och jobba för min del och tillbaka till våra rutiner känns bra ich skönt var lite slappt under semestern. Mina promenader och i den takten jag hade har försvunnit lite men nu blir det som vanligt på tisdag så då kommer det tillbaka ska bli skönt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards