Alla inlägg under september 2010

Av Jeanette ****s**** - 24 september 2010 12:50

Det var ett tag sen jag skrev sist! Men har haft fullt upp i skolan & sen hemma. Men här kommer vad jag gjorde igår :)

 

Igår var det först klassföreståndarens dag & vi hade Barn-Massage med 1:orna & de lyssnade, gjorde precis som vi sa & ingen käftade emot (som sist). När första sagan var klar fikade vi & sen fortsatte vi. När klockan var kvart i 11 var vi klara & fick sluta.

Tar 3:an med Terese & Suha.

Kommer hem & fixar till mig.

Åker & hämtar mamma med Elin & pappa, sen kör vi till M´C & äter. Kvart över 5 kör dom mig till sjökrona.

Halv 6 samlades hela skolan utanför Sjökrona för INSPARKEN. Kvart i 6 går vi in & sätter oss, kvart över 6 äter vi mat (Potatissallad, sallad & rostbiff) Det var jätte gott. Vid 7 började uppträdandet & det var jätte kul :) men lite synd att det inte var lika kul som första gången vi såg det, men det var nya killar och nya uppträden så Bobo & Sam det gjorde ni bra!  Efter insparken åkte jag, Terese, Rebecka & Ida ner till knutan för att äta glass sen åkte de hem & jag åkte hem till mig för att byta skor sen åkte jag ner igen till knutan för att träffa; Johanna, Annie, Isabelle, Jennifor, Kikki, Emma, Pada; Pregler, Frida & Fanny inne på TAPAZ & där satt vi i en halvtimme ungefär & drack, hade kul & snackade med de andra klasserna som var där. Drack shots sjöng & hade kul. 10 i 10 går vi ifrån TAPAZ för att gå vidare till The Tivoli & EFTERFESTEN. Ca 20 över 10 kommer vi dit, vakten som stod där kunde inte släppa in oss för han hade inga band så vi fick vänta men då sa Fanny att hon hade en penna som stannar som han kunde använda & vakten bara sk  rattade & det gjorde vi andra med. Men efter 5-10 minuter kommer det en vakt till med band så vi kunde gå in. Väl inne på VINYLBAREN var det bara vi & ett gäng äldre killar där men när vi började dansa & ha oss, fler från skolan kom så gick dom & vi hade hela stället för oss själva. Tog sista bussen hem halv 12 och var hemma vid 12, gjorde vé mig & sen däckade jag i en jätte varm säng! :)   (orsaken till att ja åkte hem så tidigt & inte senare vid 1 på natten var för att dansgolvet var fullproppat med folk & det var skiit trångt så valde jag & några andra att gå hem eller vidare ut)

Hela gruppen kom överrens att vi skulle göra det fler gånger! så det ska bli kul.!    

F*N

Av Jeanette ****s**** - 6 september 2010 21:25

Behöver skriva av mig lite så ursäkta lite för språket nu!!

 

Hur fan kan man vara så dum!? Alla lärare & HELA klassen pratar om att man inte ska lämna NÅGON utanför! hur fan kan du då göra det?! Du är så jävla egoistisk! Du kommer ju inte lägga ner hjärta & själ i detta projektet så du har inget att säga till om! detta var mitt arbete från början & jag tänker inte byta! är det någon som ska byta så e det du!! Jag tänker inte ge mig eller något för arbetet är mitt!! Fortsätter det så här så kan vi inte jobba tsm!! jag vill inte lämna någon utan för så du kan fan inte be mig göra det! jag vet hur det känns & tänker inte göra det mot min bästa vän du är inte ens i närheten av att vara min vän du vill bara jobba med mig för att du vet att jag gör så jävla mkt själv medans du kan sitta på din feta röv & inte göra något.!!! Nää det är nog du som ska hoppas på att jag är på bra humör för annars är det ditt ansikte som blir möblerat & inte mitt ditt jävla as!! Alla säger att vi kommer att sakna varandra när vi tar studenten men du är den som jag kommer att bli så jävla glad över att inte behöva träffa mer! När studenten kommer (tro mig jag räknar dagarna) så kommer jag bli så glad för då blir vi kvitt dig & ditt jävla humör!!!

Av Jeanette ****s**** - 5 september 2010 21:15

Det var ett tag sen nu jag skrev men här kommer vad jag gjorde i helgen!

 

I Lördags skulle vi åka till brossan vid 12 men farmor ringde & behövde hjälp så jag & pappa körde ut. Jag tog med Panda & bilderna från fasters begravning, hon blev glad för bilderna & jag fick 50 kr som tack.  Hon tittade i Panda och bestämde sig för lite saker. Pappa, Åke , Bengte & Åkes kompis Tobbe hjälptes åt med att fixa TV:N medans ja pratade lite med farmor. Halv 4 eller nått åkte vi hem igen.

 

Körde upp till FILBORNAS PIZZERIA & köpte pizza, sen körde vi hem till brossan. vi tittade på film efter vi ätit klart & hade det mysigt. Brossan hämtade godis som vi fick ta, sen när ja skulle dricka ville inte ja sätta glaset direkt på bordet för jag tyckte det var så fint så jag fick ett underlägg :)

 

 

I dag har jag inte gjort så mycket, mest slappat. Men nu ska ja sova e jätte trött!!

 

 

XOXO N

Ovido - Quiz & Flashcards