Alla inlägg under december 2010

Av Jeanette ****s**** - 17 december 2010 14:43

 Det var länge sen jag bloggade ser jag men har haft fullt upp.. :(

Har varit och träffat Prinsessan Ronja <3

haft fullt upp i skolan och det är inte kul alls... har inte hunnit göra något utan det e bara plugga plugga plugga.. men det är snart lov "tack o lov" vet inte vad jag annars hade gjort....

VI har börjat prata om nästa termin i skolan... vi börjar vecka 2 vecka 3-5 är det APU vecka 8 är det lov och den 27 Mars åker jag och några andra i klassen och i paralellklassen till Vemdalen som ligger i Härjedalen och det tar 13 timmar att åka dit med buss :( snacka om att jag kommer att bli åksjuk... men det ska bli kul att åka skidor men mindre kul att vi ska samlas halv 6 eller 6 på knutan :( det blir en tidig morgon eller så skiter man i att sova och packar hela natten och sover på bussen (vad ska man annars göra i 13 timman?!) ;) vi är där en vecka så vi åker hem igen på söndagen den 3 April. när vi sen kommer tillbaka är det nästan lov igen och sen är det bara några veckors skola kvar och två veckor innan STUDENTEN är man ledig :) så nästa termin kommer att gå så hilma fort. Innan man vet ordet av det så går man på högskolan någonstans ;)

Men just nu är det bara JULEN och min FÖDELSEDAG som fyller mina tankar och JULAVSLUTNINGEN på skolan på onsdag....

XoXo N

Av Jeanette ****s**** - 2 december 2010 14:30

         Nu har det hänt så himla mycket & jag har inte haft tid till att blogga     Men nu ska jag uppdatera er ;)

 

Vet att jag skrev att bilder från bröllopet skulle komma upp men tycker bättre om filmen som jag har gjort så jag ska höra med "mama" om jag får lägga upp den.

 

"Mama" fick sin lilla dotter den 19 november & hon heter Ronja. Hon är så himla underbar & man kan stå & titta på henne när hon sover för hon é så himla gó det finns inga ord till att beskriva hur söt hon é & bilderna gör henne inte rättvis tycker jag             

 

 

 

I morgon kommer faster & fabror hit på midda, det ska bli kul & på söndag ska vi in till grannen.

  

22 Dagar kvar till Jul!! xD

24 Dagar kvar till   

 

 

 

Har APU på en skola med barn som har funktionshinder och varje dag lär man sig något nytt, både om eleven/eleverna & sig själv.

XoXo N

Ovido - Quiz & Flashcards