Alla inlägg under juli 2012

Av Jeanette ****s**** - 23 juli 2012 21:05

Var på shoppingrunda igår, köpte lite saker till mig, syrran och även till farmor. Sen var jag och mami uppe hos henne en runda och sen tog vi en väl behövd vila :D


Idag var det jobb som vanligt och det var helt ok lite nya sår som bara den efter kartongerna men ja vad gör det.... 

Papi och mami har snackat om min data o ja vi får se hur det blir men har redan en köpare ;) haha ja men det löser sig...



Moster och bebben var här en runda :D han är så gullig



Snart festivalen och det passar mig utmärkt, precis fått pengar och nu kan jag se dom rulla ;)



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 21 juli 2012 17:30

Igår hade jag och syrran fredagsmys, vi tittade på fredagen den 13 som jag spelade in (vågade inte titta på den själv) haha fast vi skulle nog ha tittat på nått annat för den var läskig. Har aldrig skrikit så mkt som jag gjorde igår typ ;)  Men den var ändå bra. 

Ska nog (efter många om och men) sälja min data. Den funkar inte som den ska eller ja inte som när jag fick den och nu har man lagt några (massar) kr på att fixa nått som kan vara felet bara för att sen se att nä men det var ju inte problemet så nu ska vi (ja) säljad den bit för bit. Eftersom den inte funkar när den är hel så brossan ska säkert få upp den till sig och kolla vilket som är helt och vad man kan sätta för pris på det. Vill ju ha ut så mkt som möjligt för den med tanke på vad vi betalade för den och sen för alla saker som vi köpte extra.

Farmor är fortfarande på sjukhuset men hon ska kanske bli flyttad till ett hem på måndag (hoppas hoppas) det blir bäst för henne. Mormor lär väl snart följa hennes exempel. 


Ikväll blir det lördagsmys hela familjen :D Sommarkrysset och tävling mellan mig och sis som vanligt :D


I morgon ska vi ut till siba för jag ska köpa lite extra saker till min kamera, om det finns några. 


Annars blir det bara en massa jobb (2 V kvar) så det är snart slut, tack och lov ;) haha nä men jag har faktist tyckt att det varit roligt och förutom en massa små sår på armarna efter lådorna, hyllorna och kniven och ett ganska stort brännmärke på armen så har jag klarat mig rätt så bra. Mami tycker att jag kanske borde fråga bossen om jobb och det inte blir nått med skolan (där jag vill gå) så det kan man ju göra eller så hör man med L´s boss om jobb :) 


En massa planer som snart kan gå i lås :D 

Längtar som bara den nu!


Förstår dig brossan mer och mer för varje dag ! <3


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 18 juli 2012 16:09

Idag var vi i Ängelholm för mami skulle till sjukhuset där, under tiden hon är iväg så sitter jag och elin och fjantar oss som vanligt. Jag ränkade hålen i taket (AC) och kom fram till att i en länga är där 9000 hål haha alltid nått :) 


Efter plåsterhuset åkte vi till järnvägsmuseet mami ville dit hon tyckte det lät intressant när vi berättade om det. Och vi hade det roligt, vi åkte "tåget" som e där (en sån film) och vi hade det jätte roligt. När det var det första tåget så sa papi "skumpade det verkligen så här då" eller nått sånt det var väldigt roligt :D 

Men vi hade det skit roligt precis som i djuramossa även om vi saknade två :P


Efter det blev det MC och det var ju inte så bra för att jag vet inte hur dom gör hamburgarna men dom smakade skit helt enkelt :( väldigt mkt krydda med det gick att äta... 


Fick äntligen mitt paket ifrån discshop. Beställde godis nu när jag fick min ersättning därifrån och det var ju inte helt fel. Delade med mig till syrran så hon fick det hon ville ha. Men det jag fick bara en sak för de andra två var slut men dom skickar det när dom får in nytt som förhoppningsvis är snart ;)


I går var faster här och det är alltid roligt att träffa henne och de övriga (nästan) ifrån papis sida :D

Trodde att faster glömt att hon skulle ut med mig (för varför?! jag ville inte bli firad så jag hade inget men hon tyckte att det måste hon för blablabla) haha så det ska vi göra nästa vecka isf. 


Har ändrat på mina timmar nu, efter det att mami sa till mig ;) men hon sa att det blev bättre så ja det får bli så. Det skulle bli en hel del skit o sånt om bara för att jag tyckte att jag kunde gå hem en timme tidigare ist för att sitta på jobb o i praktiken inte göra nått. Men nu skiter jag i lunchen och äter frukost senare och min eftermiddagsfika tar jag tidigare så blir det skit bra plus att jag kommer hem tidigare.


Vet inte om jag redan berättat men min älskade farmor ligger på sjukhus och är dålig :( och nu (eller ja för nån da sen) ramlade min mormor och har slagit sig rätt så rejält så hon går iprincip bara ut när hon ska hit månda och freda annars går hon inte ut så jag hjälper henne, mami och elin hjälper henne. Men ja det blir säkert bra tillslut. Vi delar tiden mellan farmor och mormor för det finns uppenbarligen bara vi.


Nu ska jag spela med syrran innan man ska hjälpa mami :D


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 6 juli 2012 19:15

Fick i måndags äntligen ett jobb (efter många om och men) på coop. Det var inte så svårt men egentligen så ville inte chefen men när han kopplade och förstod vem jag är så sa han ja! haha så lång näsa på dig rövhål ! 

Har jobbat en vecka nu och dom första två dagarna hade man så ont i ryggen, armarna och benen så när jag väl satte mig nånstans så hade jag svårt att resa mig igen. Men det gick över och förutom lite små sår efter lådorna och rivmärken på armarna så har det gått jätte bra. Så vitt jag vet så är dom nöjda med mig. Jag jobbar som fan så dom tillslut inte vet vad jag ska göra mer än att fronta men vad gör det. Är van vid ett annat tempo men som sagt det var bara första veckan det kommer tre till så då borde jag kommit in i deras tempo (typ) Fått ett blåmärke på benet oxå för jag tog svängen lite för snäv så jag fick kanten på frukthyllan rakt i benet men ja sånt som händer. Det är inte så ovanligt för mig att ha lite små sår och sånt överallt :P


Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska söka vidare och se om jag hittar fler släktingar då jag börjat släktforska. Det är väldigt roligt att se hur släkten sett ut och vad dom gjort. 



Nää nu ska jag forska och ni som ska ut ikväll ha det så jävla gött för själv är jag så trött så jag lägger mig nog tidigt ikväll



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 2 juli 2012 18:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards