Alla inlägg under november 2012

Av Jeanette ****s**** - 22 november 2012 11:55

Ett tag sen nu men har inte haft ork. Har varit jätte dålig men ändå fått gjort allt som skulle bli klart så det är ju ett stort plus. Vaknade idag och hade inga problem alls med halsen. Nu ska förkylningen och hostan också bli bättre så mår man bra igen :D


Idag ska jag upp till framtid och kolla lite och hälsa på mami :)


I morgon är det en fullpackad dag igen och jag längtar inte.


Får hoppas på att jag blir bättre på att blogga men håll inte andan :P



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 14 november 2012 20:12

Trodde att jag började bli bättre (det verkade så ett tag) men nu har jag blivit sämre :( 

inte roligt alls när man har mkt att göra hela tiden.

I morron ska jag vara barnvakt från 2 och fram tills dom blir klara och sen ska jag ner till IH för att gå på ett möte om att vara AU PAIR förhoppningsvis. Det är en hel del olika moment som man måste gå igenom men det blir säkert bra :)


Ikväll tänker jag bara ta det lugnt, dricka en massa te och ligga under filten och kolla på film. Måste vara pigg och glad i morron....



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 5 november 2012 19:09

Efter en låång helg som resulterade i att man blev sjuk :( ska man nu försöka ta det lugnt så gott det går... Såå lagom till sommaren är man utvilad och redo för nya tag :P


Tiden går fort nu men inte tillräckligt fort när man har saker att göra och vänner som sviker. Jag antar att det är sant det man säger ; When you need help, you'll get to see who your true friends are.

Tur man har en familj som alltid ställer upp oavsett.



I morron blir det AF och sen lite lunch innan man ska hämta kussen i skolan. 



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 3 november 2012 19:30

Efter nästan en hel dag hemma hos syrran i Skånes Fagerhult för att fira E som blev 14 år :D love u. Spenderas kvällen nu hemma hos moster där jag ska passa kusinen, vi ska ha en myskväll o kanske se en film eller nått vi får se vad han vill göra.

Av Jeanette ****s**** - 2 november 2012 16:25

Som jag skrev på twitter- Jag vill jag vill jag vill.... Men kommer det hända??


Ikväll blir det film och lite mys. Imorron ska man upp till syrran och fira e som fyller år och sen spenderas kvällen hemma hos moster då jag ska vara barnvakt.

Av Jeanette ****s**** - 1 november 2012 18:38

En tripp ut till farmor avslutas nu med ett besök på mc :)

Kollade in farmors nya lägenhet. Och den är så jävla snygg hade lätt kunnat bo där om det inte hade varit för att det är ute på landet.

Ovido - Quiz & Flashcards