Alla inlägg under januari 2012

Av Jeanette ****s**** - 26 januari 2012 13:53

Igår var jag med min mormor på en shoppingrunda... Hon skulle fixa present till kussens dotter som blir tre på lörda :)  

Efter den rundan var man lagom trött sen men jag följde syrran till en kompis iaf. tillsammans med mamma och sen hade vi en mysig pratrunda hem :D  Sen skulle vi hämta syrran igen vid 9 tiden.. så vid 10 tiden var jag så himla trött.


Idag tänkte jag kolla upp mina uppg. inför skolan men det gick inte bara för att kursen inte startat ännu så ja men som tur e börjar den på måndag så jag får lite mer att göra om dagarna ;)


Ikväll blir det inte så mycket, ska läsa lite ur kalkylering och finansiering så man har lite hum om vad det handlar om.


Det blev ett helt meningslöst inlägg men ja det får ni stå ut med ;)



*Nettan* 

Av Jeanette ****s**** - 24 januari 2012 18:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jeanette ****s**** - 24 januari 2012 18:18

I lördags var jag och träffade en R. vi var en runda på VÄLA och där träffade vi D. :) och det var väldigt trevligt och vi pratade en massa minnen.... 

I söndags blev det inte så mkt gjort.

Igår var jag på biblan och i parken med Malin och töserna och vi hade det så roligt... Och sen blev det en fika :)


Idag har jag kollat igenom min bok inför starten och det verkar inte så svårt men vi får se.


Nu ska hela familjen fika :)



*Nettan* 

Av Jeanette ****s**** - 22 januari 2012 14:33

En data är bättre än ingen sägs det men fy fan för denna data, hur seg som helst... skriv för snabbt och du får sluta och skriva och ser hur texten kommer efter. 

Men ja får ju inte klaga, förhoppningsvis blir min egen data fixad fort som fan så man kan få tillbaka den.

Jag hade mammas data innan men det blev jobbigt att dela ;) så pappa hämtade syrrans gamla och ja vad ska man säga... Men jag kan ju alltid titta på mina serier och sånt på denna och ska jag blogga eller vara på FB får jag låna syrrans vilket jag säkert får :)


Ett snabbt typ inlägg blir det nu, ska fixa in lite bilder här som tyvärr bli i låsta men jaja ni som kan se bilderna kommer säkerligen till att skratta för det gjorde jag när jag tog dom... Nää nu ska jag fixa med bilderna på syrrans data...


På återseende mina vänner



*Nettan* 

Av Jeanette ****s**** - 16 januari 2012 19:45

Måndag igen och hela dagen har gått förbi fort som bara den, och ändå känns det som om jag inte gjort något.
I förmiddags tog jag det lugnt, svarade på ett brev från AF.


Men i eftermiddags/kväll började allvaret hehe. Jag skulle följa syrran, sen hem hämta upp mamma och mormor för att handla och sen lämna mormor hemma. Hem och slängde in varorna och åt lite och sen gick mamma med mig och hämtade syrran. Har inte gjort mer än att ränna fram och tillbaka. Men nu tänker jag lägga mig i sängen och titta på tv eller film...



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 14 januari 2012 19:12

Igår var lillkussen och mormor här som vanligt... Syrran och bus kom oxå hit :) 
Annars hände inte så mycket igår.

Idag var jag med Elin i stan, vi träffade en gammalklasskompis till mig, gick till MAX och åt och hade det kul och sen bara umgicks vi. Gick på stan en runda och snackade innan kompisen skulle hem...  
Jag och syrran tog bussen hem för vi var rätt så frusna och ville bara hem...
Middagen idag var inte helt fel, Pizza ! !  :D  hehe mumsigt

Ikväll blir det lite mys framför tvn med en massa godis (eller ja massor är väl liite väl överdrivigt) men jaja godis iaf.


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 12 januari 2012 20:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jeanette ****s**** - 12 januari 2012 20:33

Idag var jag med syrran och bus i stan :D
Som vanligt gick vi till Athen och fikade, vi satt där en timme och hade det inte varit för att vi skulle till lärcentrum så hade vi nog suttit där längre :P

Ett tråkigt väder har vi haft här idag så det blev ingen park för bus. Det blåste och regnade som bara den    


Ett år och älskar pussel :)
Det lär inte bli några problem alls med presenter till henne :P


Efter många om och men så är allt fixat och klart :)

Ikväll blir det en massa tv-tittandes då det kommer en massa olika serier som man vill se, så jag får bläddra en hel del men som tur e så stör det ingen ;)


*Nettan*  

Ovido - Quiz & Flashcards