Alla inlägg under december 2013

Av Jeanette ****s**** - 8 december 2013 16:46

Tiden den flyger fram när man är i skolan men sen när saknaden blir för stor så känns det som en evighet. Tur man har fått en massa nya vänner som ger mig en massa roliga saker att skratta åt, läraren är ju oxå rolig han med med alla hans historier om hur det var förr. Så ja jag trivs väldigt bra, väldigt mcyket teori vilket gör att man längtar in i köket som bara den. Har inte börjat på någon utav mina uppgifter men så länge två blir klara tills den 18 så är det lugnt, har egentligen tills jul på mig men det är bättre att vara klar innan. Så jag börjar i morgon med det så får vi se hur snabbt jag gör dom. 


En dag i skolan kan typ se ut så här https://twitter.com/Winterallaround/status/408172282238889984/photo/1 

haha... ja den dagen var alla trötta tur det var en kort dag :)


Julen börjar smyga sig på, älskar allt med julen har alltid gjort det, pynta baka och snön som kommer. Men detta året blir inte lika roligt. Tur att man inte direkt är Ledig mer än på röda dagar så man har något att göra för att inte bli helt knäpp. Men nästa år lagom till jul/nyår är jag klar med min utbildning till kock :D


One more day has come and gone

One more day I´m missing you

I´ll see you in my dreamz

Ovido - Quiz & Flashcards