Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Yes!

Av Jeanette ****s**** - 31 maj 2010 19:15

Nu har jag äntligen skaffat en blogg :)


Nu är det sista veckan som vi gör nått på lektionerna sen nästa vecka har vi lite lek & sånt. Snart sommarlov :)

Idag gjorde vi inte så mycket började 9.45 med SH & gjorde nutids frågor sen åt vi lunch (som idag var jätte gott blev väldigt överraskad) sen hade vi NA 12.45 där jag & min grupp redovisade om tungmetaller sen var det nästa grupp, när vi var klara sa läraren till oss att vi fick göra vad vi ville så länge vi var tillbaka kvart i 2 men varför inte då släppa oss så vi kunde åka hem?! jaja så det blev att sitta i datasalen på fejjan lite sen hämtade P oss & sa att vi skulle samlas igen, tillbaka in i klassrummet så säger läraren till oss att nu får ni sluta... F*N vad arg man blev  :(  menmen vad ska man göra?

När jag kom hem var min älskade syster här, vi åt mat , jag handlade & sen fick hon tillbaka sina pengar som jag var skyldig henne & sen åkte hon hem. längtar tills nästa gång vi ses!   

Nää nu ska måste jag göra klart läxan.! :( 
                                                  


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards