Direktlänk till inlägg 6 september 2010

F*N

Av Jeanette ****s**** - 6 september 2010 21:25

Behöver skriva av mig lite så ursäkta lite för språket nu!!

 

Hur fan kan man vara så dum!? Alla lärare & HELA klassen pratar om att man inte ska lämna NÅGON utanför! hur fan kan du då göra det?! Du är så jävla egoistisk! Du kommer ju inte lägga ner hjärta & själ i detta projektet så du har inget att säga till om! detta var mitt arbete från början & jag tänker inte byta! är det någon som ska byta så e det du!! Jag tänker inte ge mig eller något för arbetet är mitt!! Fortsätter det så här så kan vi inte jobba tsm!! jag vill inte lämna någon utan för så du kan fan inte be mig göra det! jag vet hur det känns & tänker inte göra det mot min bästa vän du är inte ens i närheten av att vara min vän du vill bara jobba med mig för att du vet att jag gör så jävla mkt själv medans du kan sitta på din feta röv & inte göra något.!!! Nää det är nog du som ska hoppas på att jag är på bra humör för annars är det ditt ansikte som blir möblerat & inte mitt ditt jävla as!! Alla säger att vi kommer att sakna varandra när vi tar studenten men du är den som jag kommer att bli så jävla glad över att inte behöva träffa mer! När studenten kommer (tro mig jag räknar dagarna) så kommer jag bli så glad för då blir vi kvitt dig & ditt jävla humör!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards