Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Jeanette ****s**** - 17 mars 2011 14:08

Var på öppet hus idag med mamma och pappa i Kristianstad. Skolan är jätte stor men de lärare som jag träffade verkade trevliga så när/om jag börjar där så vet jag vem jag kan gå till. Bilresan dit och hem var sååå lååång ;) tog 1h och 40 min ca. med tåget tar det 1h och 24 min plus buss 5 min, låter mindre men det är pågatåg vilket innebär att man stannar överallt. Men som tur e slipper jag sitta själv om jag kommer in :)

Tog några foton på lite allt möjligt på vägen dit och hem men hinner inte lägga in bilderna ikväll utan det får bli i morron eller på söndag.
Fre-Sön ska spenderas hemma hos Malin & Kent, ska göra om förra helgen eftersom det inte blev en jättebra helg :( men denna kommer bli skit bra har jag bestämt. Nää nu ska jag höra av mig till A och sen kanske skicka in anmälningar till högskolor redan idag...eller vänta tills i morron så Malin kan hjälpa mig (tror ifs inte jag behöver hjälp menmen) :)


Ovido - Quiz & Flashcards