Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Craaaaazyyyy ! !

Av Jeanette ****s**** - 18 juli 2012 16:09

Idag var vi i Ängelholm för mami skulle till sjukhuset där, under tiden hon är iväg så sitter jag och elin och fjantar oss som vanligt. Jag ränkade hålen i taket (AC) och kom fram till att i en länga är där 9000 hål haha alltid nått :) 


Efter plåsterhuset åkte vi till järnvägsmuseet mami ville dit hon tyckte det lät intressant när vi berättade om det. Och vi hade det roligt, vi åkte "tåget" som e där (en sån film) och vi hade det jätte roligt. När det var det första tåget så sa papi "skumpade det verkligen så här då" eller nått sånt det var väldigt roligt :D 

Men vi hade det skit roligt precis som i djuramossa även om vi saknade två :P


Efter det blev det MC och det var ju inte så bra för att jag vet inte hur dom gör hamburgarna men dom smakade skit helt enkelt :( väldigt mkt krydda med det gick att äta... 


Fick äntligen mitt paket ifrån discshop. Beställde godis nu när jag fick min ersättning därifrån och det var ju inte helt fel. Delade med mig till syrran så hon fick det hon ville ha. Men det jag fick bara en sak för de andra två var slut men dom skickar det när dom får in nytt som förhoppningsvis är snart ;)


I går var faster här och det är alltid roligt att träffa henne och de övriga (nästan) ifrån papis sida :D

Trodde att faster glömt att hon skulle ut med mig (för varför?! jag ville inte bli firad så jag hade inget men hon tyckte att det måste hon för blablabla) haha så det ska vi göra nästa vecka isf. 


Har ändrat på mina timmar nu, efter det att mami sa till mig ;) men hon sa att det blev bättre så ja det får bli så. Det skulle bli en hel del skit o sånt om bara för att jag tyckte att jag kunde gå hem en timme tidigare ist för att sitta på jobb o i praktiken inte göra nått. Men nu skiter jag i lunchen och äter frukost senare och min eftermiddagsfika tar jag tidigare så blir det skit bra plus att jag kommer hem tidigare.


Vet inte om jag redan berättat men min älskade farmor ligger på sjukhus och är dålig :( och nu (eller ja för nån da sen) ramlade min mormor och har slagit sig rätt så rejält så hon går iprincip bara ut när hon ska hit månda och freda annars går hon inte ut så jag hjälper henne, mami och elin hjälper henne. Men ja det blir säkert bra tillslut. Vi delar tiden mellan farmor och mormor för det finns uppenbarligen bara vi.


Nu ska jag spela med syrran innan man ska hjälpa mami :D


*Nettan*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards