Alla inlägg under oktober 2012

Av Jeanette ****s**** - 15 oktober 2012 19:42

En helt stressig dag slutar nu med sängläge :)


Allt är bara helt kaos i mitt huvud och det känns bara så hopplöst just nu, som om det bara blir mer och mer tills man inte orkar stå ut mer. 


Såå finns det någon därute som vill ha en fattig student boende hos sig en vecka så är det bara till att höra av sig. Far far far away.



Hela veckan redan bokad igen och det är inte så roligt som man kan tro. Men ett plus är ju att bara för en dag och för några timmar så kan man glömma sina bekymmer och ha det trevligt. 


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 14 oktober 2012 20:07

Nu blir det snart dax för ännu en fika D saknar dina góa kanelbullar :D 


 


Då ska även jag ha hunnit baka så du får smaka mina :)



*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 14 oktober 2012 14:45

 

Sitter hemma hos farmor och detta blir vår fika denna runda :)


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 11 oktober 2012 18:17

Igår var brossan här och lämnade av min kaffemaskin

 


Eller ja kaffemaskin e det ju inte riktigt men iaf. Nu ska jag bara prova den oxå... kan ju bara hoppas på att det smakar så gott som han säger för kaffe är inte riktigt min grej men detta ska tydligen vara bättre än kaffe.


Upp till bevis sen då :P



*Nettan* 

Av Jeanette ****s**** - 11 oktober 2012 18:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards