Alla inlägg under december 2012

Av Jeanette ****s**** - 12 december 2012 21:52

Idag var jag barnvakt åt en massa ungar haha. R kom på morgonen och vi pysslade och hade det roligt, så gott det gick då hon slog i munnen igår och hade lite ont idag så hon fick det hon ville ha. Faster S kom en runda och tyckte R var så himla gullig och pratade så fint. Sen pratade hon en massa skit som alltid är roligt att lyssna på :) sen kom de andra ungarna och jag gjorde mat och sen gick R till tandis och vi andra pysslade.
Moster och M kom hit en runda :) hen är så himla gullig. R gillar hen som bara den.
Nu är det en lugn kväll som väntar typ måste städa undan lite först.

Av Jeanette ****s**** - 11 december 2012 19:15

Mitt buzzador paket kom och jag började med att själv prova det på kvällen.. Märkte en skillnad direkt så detta kommer jag fortsätta med :D


 


Jag har en väldigt känslig hud och kan inte använda vad som helst då jag får utslag med detta passade mig perfekt.



Dagen efter buzzade jag för min syster och ska även buzza för mina grannar imorgon.


*Nettan*

Av Jeanette ****s**** - 9 december 2012 15:43

Snön har kommit hit ! ! äntligen :) har längtat som bara den. Det snöar och det ska tydligen bli storm ikväll... har redan börjat lite

 
Har kunnat se väldigt bra till affären men som ni ser så ser man inte så bra just nu undrar hur det blir om några timmar...


Så här ser det ut i trädgården/parkeringen. Tycker synd om kussen när hen ska ut med bilen :P

 


Idag blir det en slappe dag då hela gårdagen spenderades hos farmor.. Här hemma är det inte så juligt om man säger så. Har inte ens firat första advent och det är redan andra. lär väl bli att den fjärde advent så firar vi allt på en gång.


*Nettan*


Av Jeanette ****s**** - 8 december 2012 12:18

Någon som smakat den nya negerbullen med dumle??

Köpte bara för att prova, tyckte det lätt gott och ja det smakade gott. Om man tycker om dumle och negerbulle så lär man kanske äta denna. Jag tyckte om den men inte syrran, mami och papi ska oxå smaka om dom vill annars blir det fler till mig :)

Av Jeanette ****s**** - 8 december 2012 12:14

Passade R och E i onsdags då hela dagen blev helt jävla snurrig.
Köpte två bokyller på Ikea varav ena var sönder så ja o papi körde ut och bytar medans mami fick hämta R. Hämtade sen upp dom och körde hem, byggde ihop den nya bokhyllan och då var klockan 3 och hela dagen blev förstörd. Hämta E halv 4 och beställde pizza vilket var bra men även dåligt då jag och E delade eller ja vi skulle dela men han åt mer än hälften, han åt mer än mig och han e yngre än mig. Helt sjukt.

Tog en fin bild av R och E i parken

Av Jeanette ****s**** - 1 december 2012 16:53

Igår bjöd jag syrran på bio. Såg breaking dawn del 2, äntligen haha. Skulle ha sett den för länge sen men det blev inte av förrens igår ;) satt på samma rad o samma plats som när vi för ett år sedan såg twinight.
Det blev en sen kväll då man inte somnade förrens vid 2 tiden och sen upp halv 7... Ja upp kom man och efter en stor kopp te så blev man pigg o glad. Glad blev ja pga att det snöar :) älskar snön. Sen var man i Ekeby kvart i 9 och började lasta. Farmor flyttar igen, förhoppningsvis för sista gången för fan med saker.
Måste hjälpa henne packa upp sakerna oxå såklart och det värsta e ju uppe. Det finns några fler lådor men vi skulle göra så mkt som möjligt och resten tar vi nästa vecka.
När vi väl e hemma igen så blir det en dusch för det lär behövas, känns som om dom e på mig, en massa spindlar och spindelnät men enligt mami så har jag inget men jag vet nog ;)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards