Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Jeanette ****s**** - 10 augusti 2015 15:54

I fredaga blev det lite stressigt med bussarna men jag hann inom Linda o duscha innan J kom och det blev mat :) sen körde vi till hans morfar i Knäred för att spendera natten där.
På lördagen blev det barndop och det var väldigt trevligt, vi var i Simrishamn nån minut över 12 på middag hos hans mamma för att sen köra till kyrkan då dopet började 2. Vid kyrkan träffade vi resten av familjen och pratade lite, inne i kyrkan satte vi oss bredvid hans morfar och M. Efter kyrkan blev det mat och lite prat i lokalen, dagen slutade med att vi blev inbjudna till hans brödrar och hans syster en annan helg så man kan prata lite mer så J har lite körningar att göra nu de kommande helgerna ;) var tillbaka i Knäred vid halv 9 och det blev bestämt att vi skulle spendera natten där igen :) och frukost skulle serveras hemma hos M kl8 så vi pratade lite och vid halv 10 gick vi o la oss. Jag vaknade kvart över 7 helt i panik och bara J fan kl e kvart över 7 vi måste upp nu men trots att vi gick upp tidigt kom vi lite senare för morfar H visade mig trädgården medans J dödade lite sniglar ;) Efter frukosten släppte J av mig hos sis och hennes kille för dom skulle på möte med klubben så under tiden snackade jag och sis lite. När killarna kom tillbaka blev det lunch och lite sånt och sen körde jag och J hem.
Det var helgen i stora drag

Ovido - Quiz & Flashcards