Alla inlägg under december 2016

Av Jeanette ****s**** - 30 december 2016 14:38

Hallå helt glömt bort bloggen och jag som skulle bli bättre på det.
I förra inlägget jag gjorde skrev jag att jag nog började bli sjuk och det tog ytterliggare två veckor innan jag visste varför.
Lilla O växte i magen och gjorde mig dålig ;)
Var i V8 när jag fick veta det i V13 valde vi att göra KUB då vi ville veta exakt vilken vecka vi var i och även hur många där var. Fick veta att om vi fick tusen barn så kunde ett av dom få Down men så många blir det inte haha:) började med att berätta för familjen och sen allt eftersom fick vänner veta.
Hans familj fick veta på ett kalas vi var på i DK och det var så roligt, J's bror hämtade oss då vi tre och hans dotter och morfar skulle åka tsm ner. Vi sa inget och jag hade mitt snacks jag åt på i bilen o även på båten. Vi kommer till kalaset o hans mamma och pappa vet så dom hälsade och frågade lite sen åt vi mat och sen blev det en runda till medeltidsbyn och på väg dit så sa hans mamma till hans systerdotter A att hon skulle få en ny kusin och trots att jag försökte stoppa henne så sprang hon fram till sin mamma och sa att hon skulle få en ny kusin för det hade mormor sagt så dom sprang ikapp de andra och berättade det så då fick alla veta det på lilla W's födelsedagskalas. Sen visste så klart resten efter det.

Ovido - Quiz & Flashcards