Alla inlägg den 1 april 2016

Av Jeanette ****s**** - 1 april 2016 17:22

Idag var jag ledig hade möte på em så jag gick upp vid 9 (sovit apdåligt) städade vilket nu gör så det ser ut som ett bombnedslag på skrivbordet men så fort Mannen lagat hyllan som jag pajade så blir där ordning och reda igen. Såg att där var dammigt så fixade det sen helt plötsligt så var kl 13 (hade visserligen tre samtal sen jag gick upp) dusch och sen skype med sis E och R sen var det dags för möte.
Det gick väldigt bra hon verkar vara väldigt duktig och redan nu så mejlar hon ett företag mitt cv så får vi se vad som händer.
Marknad i stan så gick igenom det och fotade lite hittade lite saker men folk som bara den nu när alla är ledig (påsklov)
Nu väntar jag på mannen så får vi se vad som händer om vi ska ner en runda eller han har nått annat planerat. Ska iaf få tag på ett set till lilla R barcelona finns där något annat för henne ;)

Dessa var så gulliga, något för Bellman och Heidi sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards