Alla inlägg den 1 april 2012

Av Jeanette ****s**** - 1 april 2012 19:51

Idag skulle vi tagit det lugnt men det blev ännu en shopping runda. 

Påskmat och lite mer godis skulle införskaffas :D Elin hittade en tröja som var skit snygg men inget jag behövde :P

Spenderade sen nästan en timme med att sortera upp godiset till alla i olika godispåsar för att sen lägga dom i större påsar så jag kan hålla reda på vilka som ska vart. Inte lätt när man har många att göra det till, det var rligare att handla och sen sortera det. 

Hade tänkt att jag och E ska ner till stan i morron innan middag men vi får se hur det blir. Bus kanske ska vara här syrran ringer snart förhoppningsvis och berättar. Ska vi ha henne blir det nog inte stan plus att E ska säkert till skolan med en kompis tyckte jag hon sa. Men ja bara vi kommer ner till stan innan torsda. 

Nä nu har jag inte tid med att sitta här för jag ska måla ett utav påskäggen till bus. De andra ska hon få måla själv :D så det ska bli kul.



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards