Alla inlägg den 16 april 2012

Av Jeanette ****s**** - 16 april 2012 19:59

Idag blev jag väckt av bus som kommer intraskandes på mitt rum med ytterkläder kvar på sig. Det är alltid mig hon går till först och så fort hon märkte att jag gick upp så gick hon ut och tog av sig :)


Lillsyrran var hemma även idag hon har varit sjuk nu sen i torsdags :( hoppas bara det inte blir jag som drabbas när hon blir frisk. Det brukar var så. 


Fick ett samtal ifrån lärcentrum där dom NU har insett att dom anmälde mig till "fel" kurs. Jippie liksom men ja vad skulle jag säga. Dom bad mig komma ner på Torsda och se om jag tillsammans med dom kan komma på en lösning på detta. Dom ska hjälpa mig så jag kan få den "kunskapen" som dom kallde det som jag behöver så jag kan göra provet och få betyg i det. Läst det i två månader tror jag eller hur länge det nu var och kämpade som bara den med kursen bara för att sen få veta att det är helt fel kurs. DEt är en uppföljningskurs till Företagsekonomi som jag läst, men jag klarade proven som jag fick av läraren det var mest med uträkningarna som jag fastnade. Men sen å andra sidan så har jag alltid hatat matte. Men ja förhoppningsvis så lär det bli bra nu då eller nått.



Har hjälpt syrran med hennes läxa och det var ju inte problem :) Det jag missade sista året på gymnasiet rättar upp sig nu med att jag hjälper henne ;)


Nää nu blir det The Pretender, förhoppningsvis hinner jag se klart hela säsongen ut :)


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards