Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Jeanette ****s**** - 20 juli 2015 20:33

Skämtade med J i torsdags och det hela slutade med att han körde hela vägen hit och bjöd ut mig på mat ? och sen tog vi en lite rundvandring i stan och sen släppte han av mig halv 11... Hade det intr varit för att jag skulle upp och jobba så hade vi varit ute längre ?

Av Jeanette ****s**** - 20 juli 2015 20:28

Har tre veckor kvar av mitt jobb i malmö och sen vet jag inte riktigt vad som händer, blir det skola till hösten eller mer jobb närmare sis och J eller hur ska det se ut? Inget man vet men jag vet iaf vad J tycker och det hjälper precis som med sis ??

Av Jeanette ****s**** - 20 juli 2015 20:24

Vad har hänt sen sist? Jo jobbar numera inom fsk, kan inte riktigt fatta att jag valde bort det men erfarenheten ifrån mitt förra jobb gjorde så att jag vet att vuxna e inget för mig ?

Ovido - Quiz & Flashcards