Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Jeanette ****s**** - 27 juli 2015 19:41

Åkte till min syrra i torsdags, var hemma hos hennes kille och sen kom J dit och vi gick ut en runda i skogen. J tyckte han kunde släppa mig mitt ute i skogen haha trodde jag skulle komma ihåg vägen tillbaka själv men det insåg han att det skulle jag aldrig göra :P
Maten den dagen blev väldigt sen men bättre sent än aldrig.
Efter maten åkte J hem :(

På fredan så kom mami, papi o lilsis upp för att syrrans kille bjöd på mat :) när dom sen kört hem så kom J och sen blev det musik nått gott att dricka och en massa snack som slutade med att J stannade över.
På lördan så hade J en överraskning till mig och även om jag försökt hela tiden med att få det ur honom har han inte sagt nått men det var en väldigt bra överraskning, var på en bmw träff nån stans tog oss två timmar att köra dit men vi snackade och hade det trevligt på vägen dit så... Sen åkte jag med J hem till honom istället.

På söndan så åkte han med hem till mig för att träffa min familj innan han fick köra hela vägen hem igen. Han är bara bäst :)

Och nu sitter jag och saknar honom, läntar till freda då vi ska ses igen :D

Ovido - Quiz & Flashcards