Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Jeanette ****s**** - 3 mars 2016 04:53

Igår blev det tidigt i säng då mannen skulle upp tidigt och det är alltid jag som vaknar först när klockan ringer så jag la mig oxå. Jag kunde stannat uppe och sett på grey men har inte sett de nya avsnitten alls så jag ser det på kvällarna på tvn istället. Plus att jag hade haft en dålig natt natten innan då jag var hemma själv, sover inte lika bra då. Igår gjorde kag köttfärslimpa som blev så jäkla god, lite kryddad men då såsen knappt smaka nått så jämnade det ut sig.
Nu eftersom jag ändå är vaken så tänkte jag titta på Fuller House på netflix, en serie jag sett fram emot sen det började pratas om att den skulle göras :) sen blir det soffhäng kanske lite träning innan sambon kommer hem och vi ev ska iväg och handla. Fick ett meddelande igår/natt från C som vill vi ska fixa grönsaker till måndag hon räknar med 50 pers som kommer så ska det skivas och sånt men efter det vi gått igenom med dom så känner jag inte för det mannen vet inte hur han vill göra ännu så hon får vänta på svar tills han bestämt sig för jag känner inte för det för ska dom bara klanka ner på våra förslag och inte vilja hjälpa till där så känns det inte så roligt att hjälpa dom. Mannen ville att jag skulle skriva och säga att vi ska kolla och hon skulle få svar på freda MEN när vi bjöd in dom till oss så svarade dom inte på flera dagar utan samma dag TVÅ TIMMAR INNAN hörde dom av sig och sa nej så... Sen kanske jag e löjlig men då får jag vara det för rätt ska vara rätt orkar inte lägga ner min tid på att fixa så att andra ska vara nöjda och glada och själv ska man må piss rent ut sagt.

Men jaja nog om detta nu blir det netflix, sen soffan och måla lite. Sen får vi se hur resten av dagen ser ut har jag det tråkigt hemma så kanske jag kan åka med mannen till jobb i morgon beroende på hur em/kvällen ser ut i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards