Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Jeanette ****s**** - 14 juli 2011 18:00

Idag var Kent och ungarna här en runda :) 

Mamma var på framtid så när pappa skulle hämta hem henne åkte jag och Elin med... Jag och Elin tog vars en glass och sen kollade vi rundor lite och då hittade jag skålar som är formade som löv så det var bara att ta :) Det var en stor skål och 6 små för 50 kr var inte så farligt. Nu ska jag bara fundera ut var jag ska placera dom... Får köpa en hylla på Ikea eller så får jag väl städa mitt bord så får dom stå där... Måste fundera mer ;)
Idag skulle jag ha passat A & J´s tre töser men det blev inställt för föreställningen dom skulle på blev inställd men det gör inget ska dit när jag fixat klart korten :)

Kvällen spenderas i sängen framför en film eller så tränar jag först en runda :) 

*Nettan* 

Ovido - Quiz & Flashcards