Direktlänk till inlägg 14 april 2012

En massa COUNTRY musik spelas

Av Jeanette ****s**** - 14 april 2012 19:42

En massa kanaler men inget att se på ikväll :P Nä men jag lär väl starta nån av alla mina serier och kolla på dom. Om inte syrran har en bättre ide ;)


Syskonbråk där man hamnar i kläm är aldrig roligt så mami sa att jag inte behöver svara på sånt :D skit bra så man kan bli bättre. Inte bara bråk mellan syskon men ja skit i det ;) Blir det inte bättre så blir det inte det :P


I Torsdags kom faster och kusinen hit och lämnade en jäkla massa kakor som tack till papi för att han målar om en lägenhet till kussen :) Lite åt vi på kvällen självklart :P


Igår var bus här. Efter middan fikade vi lite och hade det roligt. Sen åkte alla hem *Tack & Lov* hehe så det slutade med att jag satt framför datan och tittade på några avsnitt :)


Idag blir det lite familjemys nu med lite godis och sen får vi se hur det sen :)


Det ända som jag (tack vare L) lyssnar på är country. Hörde en massa såna låtar hemma hos henne för nått år sen och sen dess har jag varit fast. Just nu är det mycket Chris Young, Brad Paisley och Rascal Flatts. Men ibland favvisarna står ändå Chris först för hans låtar tilltalar en så himla bra. 


Nä nu ska jag snacka med mami om när jag kan göra ett besök till S.F och umgås med en UNG tös :P hehe mer än så får ni inte ännu, måste vänta tills det är bestämt och jag redan e där :P 


*Nettan*

 
 
storasyster

storasyster

15 april 2012 00:03

L skulle möjligtvis inte vara jag va??? haha...
Syskonbråk??? hänger inte med nu...
Och angående S.F .. borde inte jag ha något att säga till om också?? och hoppas det är mig du menar med UNG tjej hahahaha önsketänkande här

http://lindassmycken.storedo.com

Jeanette ****s****

16 april 2012 13:00

Haha allt är möjligt. Och nej det har du inte ;) jo klart men det e ju inte säkert att det e du :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards