Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Jeanette ****s**** - 2 februari 2012 21:32

Det var ett tag sen jag nu bloggade men det har kommit en massa saker imellan och det är inte direkt lönt att blogga ett kort inlägg där det bara lär stå "jag lever" typ.


Idag har jag passa töserna och det var roligt... Bus e sitt goa glada ja och det är så roligt :D 

Vi var ute en runda visserligen bara för att gå och handla och sen hem men ändå vi var ute, och det var svinigt kallt och fast att jag hade mössa så var mina öron illröda och iskalla precis som resten av kroppen :P


Syrran lagade sin goda mat ;) och bus skulle sitta på sin plats men hon ville inte utan hon skulle sitta hos mig och jag tänkte att ja varför inte men det skulle jag nog inte gjort. Hon skulle då äta av min mat och inte sin egen helt ok tänkte jag hon var så gullig men sen satt hon och skvätte och hade sig så hela jag blev kladdig tur att syrran inte fotade för det hade varit pinsamt :P


Ikväll blir det film och lite mys typ ;)


I morron åker man hem igen och det ska bli kul lär sakna min säng :P


näää nu ska jag "slänga" bus i säng 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards