Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Jeanette ****s**** - 7 februari 2012 15:14

Som jag skrev i torsdags så skulle jag "slänga" bus i säng men det gjorde jag inte hon var uppe fram till 10 på kvällen. Hon smakade ostbollarna men tyckte inte om dom utan hon tyckte bäst om jordnöttsringarna :) hon samlade en liten hög... 

På fredagen åkte jag hem och det var sönt att komma hem :P


I lördags var det dags för melo och det tittade inte jag på, vi hade familjemys och tittade på Gladiatorerna istället vilket är roligare... Men vilka ska man igentligen hurra för? jag hoppas alltid att gladiatorerna vinner hm är det fel?! hehe


Men däremot så såg jag melo i söndags och det var helt otrlogt :) Hoppas Dead By April vinner hela för det hade varit häftigt :)


I måndags passade jag töserna igen men dom kom hit :) Kussen kom oxå hit och även mormor så klart.


Idag ska jag ner till stan med Elin, hon ska följa med till biblan och sen får vi se vart vi går efter det men jag ska inom söder iaf. vart hon vill vet jag inte ännu sen får vi se om det kanske blir nån fika eller en glass :P


Imorron börjar kursen som jag ska läsa Företagsekonomi A och det känns spännande undrar om man klarar kursen utan böcker?! hehe nää men böckerna kommer ifrån CDON förhoppningsvis i morron annars blir det på Torsdag :P


Nää nu har jag inte tid att sitta här längre utan nu ska vi ut i kylan och bli till isbitar ;)


*Nettan* 

Ovido - Quiz & Flashcards