Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Jeanette ****s**** - 4 augusti 2012 21:40

Ja shiit vad tiden den går... Sist jag bloggade var det festival haha inte så länge sen men ändå... 
Pengarna rullade inte så himla mycket ;) 


Hade sista dagen på konsum i går och det var lite blandade känslor där men ja det löser sig. Får snart veta om skolan och om inte annat så söker man jobb på konsum :) 


Farmor är på ett hem nu typ.. Hon är ju fortfarande gipsad och kan inte stå överhuvudtaget utan det blir rullstol till henne :( så vi är där så ofta vi kan (bjuv) men det är inte var dag eftersom vi har saker att göra alltid. 


Var och kollade på Tomas Ledin på Sofiero med mina underbar systrar (bilder kommer sen) och vi hade det så jävla roligt, spec. i bilen på väg hem men det är en annan sak :P 

Syrran köpte hans skiva och vi kunde inte fatta varför den var dyrare där än om man köpte den på typ cdon och till vårt försvar så var där väldigt mörkt och ingen annan viste nått iheller men det visade sig sedan att han hade även signerat dom haha så ja men vi var trötta och det var mörkt :D



Men nu till en otroligt bra sak HAHA 

Min kusin R var här idag igen och nu funkar datan som den ska... Med lite problem såklart men det fixar jag säkert själv nu efter som jag har en DATA haha är så himla glad....! Så kussen ett stort TACK för hjälpen ska du ha :D


Nää nu blir det film och en massa annat ha de gött


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards