Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Jeanette ****s**** - 11 augusti 2012 12:55

Hellu

Det lär ta lite tid med bilderna och filmerna, hade tänkt mig att jag skulle göra det till en och samma film men det är lite svårt när datan lever sitt liv och jag har råkat fylla mamis data med andra bilder såå när jag har fixat allt så kommer det upp film kanske ;)


Idag ska kussen komma hit och kolla på datan, om han kan hoppas hoppas. Syrran och hennes familj skulle komma ner vet inte när men dom skulle komma sa dom. 


Har sökt jobb som en galning inom en viss gräns såklart.. hittade i Malmö :D 


OS pågår för fullt och jag är inte intresserad haha, tycker det är så tråkigt att titta på. Jag kan sitta och blogga eller vara på FB samtidigt som jag lyssnar lite halvt på det för det funkar men ska jag sätta mig och titta på det så blir jag helt uttråkad. Men sen finns där dom som tittar på det och det är inga fel med det men jag är ju då inte intresserad så himla mycket av det men ja det funkar :D

Läste detta ifrån en kompis sida och det tycker jag passar in på min tanke om OS

Att se på OS är som att bevittna ett brott, 
man hör ett pistolskott. 
Sen springer ett gäng svarta för livet.


Haha tyckte det lät roligt och ja jag vet det är väldigt rasistiskt men det är jag inte för jag retar vem som helst :D



Fick något väldigt roligt med posten igår. Syrran ska sälja PANDA och det kom igår lite roligt eftersom det är julsaker men ja jag tittade i den och hittade flera saker som jag ska ha själv och även lite julklappar så det var ju inte så fel.. Tänker på julen redan, eller ja jag har gjort det sen nyår typ för julen är den bästa tiden på året. Det blir en massa pynt som ska upp, julgrannen ska fixas, baka bullar, godis, julhandla och allt annat (två födelsedagar ska det införskaffas till, eller ja för mig blir det bara en som jag ska handla godis och baka till för den är min och den andra är syrrans och då behövs bara en present) Plus snön vem älskar inte snön?! :D


Tänkte baka i morgon om jag kan vill göra kanelbullar med vaniljsocker, för det är bara så gott :D men det får vi se om jag hinner ska ju till farmor oxå men om inte annat så lär jag nog få stanna hemma mår inte jättebra och vill inte smitta henne med nått så hon får sitta isolerad igen för det är inte så roligt :(


Men ja tids nog vet ja :D


Har börjat titta på VD med syrran vi såg 5 avsnitt och klockan blev närmare 1 innan vi la oss och sen upp tidigt idag ja det gick men man är trött som bara den :D (VD- Vampire Diaries ) Blir kanske nått avsnitt ikväll med. Vi började ifrån säsong 1 och förhoppningsvis hinner vi se åtminstonde den klart innan tisdag annars spelar jag in säsong tre när den kommer på tisdag :D No Problemo ;)


Det blev ett lååångt inlägg idag tydligen haha men det blir så ibland och vill man inte läsa så behöver man inte det jag tvingar ingen till att läsa!


Ha de 


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards