Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Jeanette ****s**** - 31 augusti 2012 11:44

Var barnvakt X2 i onsdags och det var lite stressigt kanske men det fixade sig. Hämtade E med Ronja och sen gick vi till hemköp där vi mötte upp syrran och sen handlade vi och vi hann komma hem och sitta en stund innan jag fick gå igen. Hämtade kussen och sen hem till mig där jag gjorde mat och sen gick vi hem till honom och moster kom vid halv 6 typ och klockan blev typ 7 innan jag väl var hemma igen så jag var ganska så trött då.


Igår hade vi en plan men det blev inte så men i slutändan så blev det så iaf... haha lite snurrigt men jag fick veta innan jag la mig i onsdags att det blir nog inget och ingen väckte mig i heller. Inte förrens papi väcker mig kvart över 9 och säger att vi ska vara i Ekeby vid 10, lite panik fick jag för jag skulle duscha innan men jag hann. Mest för att jag åt frukost i bilen men jag hann med :D Ut till fabror Å för han behövde hjälp med tvn, han hade tryckt på nått så kanalerna var helt off. Hade med Panda åt syrran så han köpte en hel del, även A så det var ju bra. Det går ju till en bra sak :D

Sen fick papi köra mig till kussen för han var dålig i skolan så ag hämtade honom redan vid 12 och hem till honom där vi sen satt i soffan och kollade på film x2, innan jag fixade mat till honom. DEt blev oxå en låång dag för klockan blev halv 7 7 typ innan jag var hemma igen och då åt jag mat (mami hade gjort omelett) 


Idag är jag ledig :D Moster är ledig ifrån jobb så hon tar honom själv så idag ska jag bara ta det lugnt, hämta mormor om några timmar, gå inom affären så hon kan handla redan nu innan vi går hem till mig och sen ska jag bara göra mat så den är färdig när alla kommer hem. Slappedagen får bli idag istället för brossan spelar i morron så vi kan kolla på honom :) kan bara hoppas att dom är bättre denna gången :P


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards