Alla inlägg den 5 september 2012

Av Jeanette ****s**** - 5 september 2012 16:48

Idag har det bara varit en massa spring hit och dit. Var nere på af idag och fick ingen bättre hjälp denna gången, eller jo hon sa åt mig att göra högskoleprovet och en massa annat för att öka mina chanser på att komma in. Men det är ju lätt för henne att säga. Efter det gick jag inom Åhléns för att kolla upp lite saker till mami men det fanns inget som jag tyckte wow denna ska hon ha. Men som tur e så är det inte nu ihelgen men det går så fort.
Passar lillkussen hemma hos honom och just nu sitter han framför datorn och spelar ett spel som jag inte förstår men han gör och han har kul och det är väl huvudsaken. Idag blir det en längre stund för det är möte på skolan men det är roligt och väldigt lätt att passa honom. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har lite ont i tanden från igår men en tablett och sen somnar jag ;)
Nää nu ska jag fixa lite mat till oss.

*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards