Direktlänk till inlägg 22 januari 2016

Vad har jag gjort sen sist...

Av Jeanette ****s**** - 22 januari 2016 16:22

Jadu det är en bra fråga när man inte har jobb så flyter dagarna ihop på nått sätt. Mdn jag kan sluta ha det tråkigt hemma numera då jag ska påbörja min utb nästa vecka så jag själv kan få jobba med denna personen då. Ska gå som personlig assistent typ inom vården till en som har autism. Så det känns bra, det blir 24 h pass så att säga lite mer blir det men det ska bli kul.

Idag har jag suttit i telefon med chefen och sen har jag städat lite o fixat med mina recept så jag slipper ha dom över allt på olika papper så nu ligger allt samlat.
Har inte börjat skriva i boken jag fick i julas utan tänkte ha de recept där i som jag tycker är godast eller nått..
Nu blir det helg men ändå inte har två olika möten i morgon och på söndag ska vi till älmhult med Henry och Marita, för att gå på Ikea (första gången för Marita iaf) sen blir det nog bio med dom två så det är ju inte dåligt det :)

Glass som jag gjorde till mig och J i onsdags när han kom hem och var dålig :)

Så gott det var med makaronilåda herregud, detta e andra gången som jag gjort det o J blir lika glad varje gång han får med sig två matlådor till jobb.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards