Direktlänk till inlägg 10 mars 2016

Gos förmiddag på er

Av Jeanette ****s**** - 10 mars 2016 10:29

Sov otroligt dåligt inatt trots att Mannen var hemma, han börjar nog bli förkyld för han hade fler andningsuppehåll än vanligt och längre så man fick väldigt snällt smälla till honom så han började igen...
Så kanske tre timmars sömn inatt, tänkte somna om när han gick vid 6 tiden men det kunde jag inte så jag gick upp startade en maskin tvätt redan halv 8 (som tur e så jobbar alla andra i huset förutom dom under och dom skiter vi i) startade Johan Falk som e så jäkla bra, maskinen blev klar så jag tömde den och fyllde på med nytt (från gästrummet) och hängde upp det blöta under tiden som Johan Falk kör på för fullt haha... Sen hänga upp det sista (är så bra att ha en tvättmaskin i lgh)

Ner i stan och köpa födelsedagspresent till Mille som blev 1 förra veckan som vi ska fira på lördag fm. På kvällen firara vi hans pappa som blir 30 på sönda :)

Hem fixa pastan inför i morgon, fundera ut nån mat idag, städa och sen bara sitta i soffan.
Känns så bra.

Har äntligen fått tag på idioten på AF så ska ner till henne i morgon kl10 så får jag se om hon kan hjälpa mig direkt så på måndag så jag ha en av mina alternativ redo att påbörjas, sen möta upp Anita för att köpa billiga barnböcker på bibblan.

Hade en dålig dag igår trots att jag jobbade, saknade mormor lite och tänker så himla mycket på hur det skulle varit om hon fortfarande var här, skulle jag bo här då? Hade jag kanske åkt ner oftare?
Är så många tankar som snurrar runt och mest av allt så hade jag önskat att Mannen hade fått träffa henne. Är svårt att förklara hur mycket hon betydde och gör fortfarande, vissa dagar är det inga problem tänker inte på henne alls men sen kommer dagar då jag blir helt knäckt som för ett tag sen. Har låst in alla känslorna kan man väl säga och försöker att inte tänka på henne då jag är väl antar jag lite rädd att komma ner i den hålan som jag var i när hon gick bort. Tycker att jag gör ett bra jobb med det för utöver några dagars helt blö så mår jag relativt bra. Man får sätta ena foten först och hoppas på det bästa.
Vet att Mannen är där och stöttar så det hjälper men känner mig inte redo att prata så mycket om just henne utan allt annat....

Men nu ska vi inte bli deppade... Johan Falk är ju på tvn... Vilken är er favvo i serien, mina tycks bara de kriminella om man bortser från Frank aka Lisa aka Joel Kinnaman haha...

Nä nu ett nytt avsnitt sen tvätten och sen stan. Dagen går

Ha De

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette ****s**** - 22 oktober 2018 21:24

Ja hålla bloggen vid liv är inget lätt arbete med två små och skola som dragit i gång för min del... förhoppningsvis i mitten på november är jag klar och redo för den stora världen ? dagis rullar på och går galant för båda två även om jag tar ledig e...

Av Jeanette ****s**** - 10 oktober 2018 15:33

Dagen då vi fick möta vår lilla prinsessa 8 veckor tidigare än planerat. Men trots det så gick allting oehört bra. Idag är hon en sprallig och livlig 2 åring som älskar allt och alla. Olivia idag är det din dag vi alla älskar dig. En dag ska jag ta...

Av Jeanette ****s**** - 27 september 2018 22:40

Snart en veckas inskolning som gått otroligt bra. Blev lämnad själv redan idag inte så länge men en mjukstart inför nästa vecka. Lite nya planer och saker att göra läggs på och man har nu mycket att göra. Men förhoppningsvis går allt som det ska oc...

Av Jeanette ****s**** - 18 september 2018 07:46

Det här med nästan nytt förhållande och sen få barn ihop fort var en stor prövning för oss men inte från början då såg vi fram emot det men sen blev man sjuk och inlagd och man visste inte från dag till dag och sen få en liten människa och lära sig b...

Av Jeanette ****s**** - 10 september 2018 09:15


Idag blir Lukas hela 1 år. Rent tekniskt kl19 ikväll men ändå. Blir en lugn dag idag då vi firade han lite i lördags och nästa gång blir den 13 okt. Då delar han kalas med sin storasyster som blir 2 år. ...

Ovido - Quiz & Flashcards