Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Jeanette ****s**** - 3 juni 2010 20:15

Idag började jag 9.30 så jag gick med Nellie till mormor 8.20 för Nellie kan inte vara hemma själv... tar bussen 8.52 till skolan, lämnar sakerna i skåpet & går till media där jag skriver ut mina arbeten, möter upp T utanför biblan & går tillsammans till aulan där några i vår klass ,PP/BF , SPID och media har gjort en pjäs som handlar om sockerberoendet.

Efter det hade vi rast i 20 minuter så vi spelade kort (vilket vi gör rätt ofta nu för tiden) sen hade vi lektion en timme, sen lunch & sen rast där vi spelade kort igen ;) & sen hade vi SV. Min grupp ska redovisa i morgon det sak inte bli kul ;)

Efter skolan hömtade jag Nellie hemma hos mormor, gick hem & väntade på resten av gänget så vi kunde äta mat.

Nää nu kallar syrran... hon har precis kommit tillbaka med mamma dom har varit ute med Nellie... Vi ska spela kort lite ´Dam & lite bubblan med straff ;)

Foto kommer senare

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards