Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Jeanette ****s**** - 6 juni 2010 21:15

    Blev väckt av massor med pussar av Lajka halv 11    inte kul, var jätte trött... Gick upp, tog på mig, åt frukost  & sen promenerade vi alla till Fredriksdal.

När vi kom dit kollade vi lite på djuren (såg två mamma hästar med sina barn. den närmast mamman är yngst den föddes natten mellan onsda till torsda) innan vi gick till mat/dans & sångstället, åt lite pita & lyssnade på musik från lite olika kulturer.

Jag, Elin & Emilia gick in i husen för att visa henne hur det såg ut hos doktorn innan & hos frisören, hon fick se hur tandläkarens mottagning & apparater såg ut innan. Det var kul men hon vägrade att gå ner för trappan själv & det förstår jag för den trappan är brant & det är inte så mycket plats för fötterna så man måsta gå på sidan typ. Men vi hade det kul, efter det gick vi in på affären & Emilia köpte  en paraplyklubba, Elin blandat godis & ja själv köpte blomvioler. Mumsmums

Jag och Emilia gick till Trollskogen där hon själv hoppade mellan stockar & stenar, hon hade jätte kul & jagvar jätte nervös tänkte att för varje hopp hon gjorde skulle göra så hon kom fel & skulle slå sig men hon klarade sig själv (nästan).

Halv 4 kvart i 4 gick vi igen, följde Malin, Kent, Emilia & Lajka till bussen & sa hejdå sen gick vi andra till                         MC & köpte glass/milkshake & pommes.  Som vi åt på vägen hem.

När vi sen kom hem tittade jag lite på tv men det var inget som var intresant så jag fortsatte läsa Flickan Från Ovan måste läsa klart den innan jag ska se filmen.

Det var min nationaldag !    

                 Min Lilla Prinsessa                   

Ovido - Quiz & Flashcards