Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Jeanette ****s**** - 21 juni 2010 22:19

 Nu funkar äntligen datan (någorlunda) har längtat som bara den... under tiden som jag inte haft en data har det inte hänt så himla mkt. Var på studentfest hos min kusin & träffade några i släkten dagen efter åkte vi ner till Eslöv för att gå på marknaden tillsammans med M,K,E,M & Lajka sen har jag bara slappat, badat & umgås med familjen & vännerna.

 

Går sommarskola eller ferieskola som det heter för att läsa upp Svenska & Samhälle vilket min lärare inte tyckte jag behövde utan jag kund elägga till de 2 lektionerna men jag tyckte att det blir för mkt att göra för vi har mkt redan nu.

 

Min faster har dött   så vi ska på begravning på tisdag, jag hoppas på ett soligt väder

 

Min lillasyster är barnvakt åt storasyrrans dotter på 4 år så det är lite roligt att komma hem för hon blir så himla glad och är helt underbar.

 

Snart kommer min äldsta syrras dotter hit så då ska vi titta på Twilight sen New Moon & efter det ska vi se ECLIPSE!!!  ska bli så himla kul.

 

Ska köpa Bellas Box nu så fort den släpps på cdon. är där inne så himla ofta just nu vill ju inte missa den för ja tror att fler sitter och väntar på det.

 

Resten av mitt sommarlov lär spenderas hemma,Eslöv & Ystad. Jobba ibland när jag hinner.

 

En hel berättelse... kommer mer i morron men nu ska ja lägga mig.

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards