Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Jeanette ****s**** - 27 juni 2010 20:37

Idag var jag,syrran & L.E & bada på hålan det var jätte kul vattnet var varmt solen sken men det var ändå kallt när vi gick upp. syrran & L.E hoppade ner igen men jag stannade kvar uppe för att sola lite. Pappa & brossan kom & hämtade oss.

Vid 5 åkte syrran & hennes familj hem, jag tittade lite på tv, tog sen en kall dusch som behövdes eftersom jag har bränt nästan hela ryggen :(

 

Midsommar i fredags var jätte kul även om vi saknade några :)

Nisse tyckte om Lajkas mat--->

Syrran & Lajka----->  

L.E & Ja --->

 

 

L.E & Ja----> 

 

Ja--->   Mums--->    <---inte mums 


Jordgubbar är ett måste på midsommar ju--->   Efter många försök lyckades jag få med dig :)   

 

 

 Mor & dotter




 Syrran & bebisen :)            Ena sidan om bordet

 Nästan alla

 Andra sidan om bordet

        

Syrrans negerbollar :) dem blå var goda men de

gula blev inte så himla goda :(



   

 XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards