Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Jeanette ****s**** - 1 juni 2012 21:01

Idag har bus varit här :D har tagit en massa roliga bilder på henne. Men jag orkar inte lägga upp några ikväll har suttit o hållt på med mitt CV och Personligt Brev och det har tagit sin tid. Det är inte alltid lätt att skriva om sig själv( går inte alls för min del) men med hjälp fixade jag det. Har lättare att hjälpa andra med sina och komma på en massa saker men mitt eget?! nänä det går inte :P


Har sökt två jobb idag, inom posten och på ett lager. Ska söka ett till på måndag men det får bli när syrran kommit hem ifrån jobb för jag kommer inte på något att skriva om LPFÖ sen ska jag till ett på onsdag även det ett lager jobb men brossan har aldrig klagat på det och det är ändå ett jobb och jag kommer säkert trivas. Lyckas alltid hitta något roligt med ett jobb (eller ja nästan) och hålla kvar den tanken och göra det bästa av det. 


Nu ska det bli film frågan är bara om det blir själv eller jag får sällskap?! hmm.. ;) 


leaving you with something a wise man once said; 


‎"Happiness can be found even in the darkest of times…if one only remembers to turn on the light." - Dumbledore



*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards