Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Jeanette ****s**** - 2 juni 2012 20:51

Några bilder på min stora "lilla" gullunge Ronja. Moster älskar dig   


Inte ens två år och kan redan ta kort på en systemkamera (tack vare mig) men det är mitt jobb att lära dig en massa skit ;)  



               






 på dig busfia

Love U 


*Nettan*

 
Av Jeanette ****s**** - 2 juni 2012 20:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jeanette ****s**** - 2 juni 2012 20:29

Idag blev det en shoppingrunda :) syrran skulle ha skor, jag skulle ha badshorts men det blev lite mer ;)


Var ute hos morfar först en runda. Under tiden vi står där så börjar det regna men bara lite och pappa börjar plantera blommor och sen tar det väl 5 min sen börjar det spöregna :( inte kul alls men vi planterade klart innan vi gick till bilen och då var det varme som gällde så man kunde torka lite. Vi har det alltid trevligt i bilen, idag började vi prata om gamla minnen för jag kom på att sist det regnade så här samtidigt som vi var i bilen var när vi var i Danmark (när vi fyra minsta var små haha) och vi var på väg därifrån. Och sen hoppade vi till när vi var på tosselilla med faster haha ja inte har vi tråkigt iaf.


På väla var det hur mycket folk som helst men vi fick det vi skulle ha och lite till. Även jag köpte ett par skor. Innan vi gick in på Ikea :)


Ikväll blir det film med syrran eller själv, vilket som helst så kommer det bli jätte skönt att lägga sig i sängen och titta på film och bara ta det lugnt. 


Ska prata med M om i morron så om inte en promenad kanske det blir nått annat :D


     



*Nettan*  

Ovido - Quiz & Flashcards