Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Jeanette ****s**** - 14 juni 2012 18:48

En hel del har hänt sen sist, en jäkla massa men ja nu tar vi nya tag och ser framemot morgondagen. Eller nått. 

Jag kollade så att skolan fått mina papper och får då se att dom inte räknat med Eng.B vilket inte är så roligt eftersom jag behöver det för att komma in i malmö. Så märker dom inte det själva så får jag ringa i morron och skälla (eller papi gör det ;P ) 

Jag och papi har haft Ronja :D hon var lite *off* idag så hon kanske håller på att bli sjuk, eller som R sa "hon är bara trött, hon får passa på att vila när hon är här ju" haha 

Ikväll blir det C.M och sen film. 

Borde fixa rummet, sortera i mina låder, packa ner gamla skolsaker och ställa ner det i källaren. Men det orkar jag inte just nu. Det får bli nästa vecka eller nått, har ju inget annat för mig än. Ska planera in ett besök hem till S och flickorna :) eller nått annat ställe. Ska även hinna med att åka till min kära syster och leva livet :D Den andra får komma till mig ;P


Nää nu ska jag ut och vara lite social innan gumz försvinner över natten <3


*Nettan*

Ovido - Quiz & Flashcards