Alla inlägg under juni 2010

Av Jeanette ****s**** - 2 juni 2010 19:59

Kan inte riktigt förstå att det är onsdag idag... dagarna går så himla fort, snart är det helg :) räknar dagarna ;)

Idag har det inte hänt så mycket, började 8.10 men försov mig & vaknade 8 så jag valde att hoppa över resursen för jag hade ändå inte hunnit så jag började 9.30 vilket gjorde att jag satt med mamma & pratade om veckan som gått, lite mer om bion & Haket från igår. Sen såg jag att det var tid för mig att ta bussen så jag lämnade mamma & Nellie & åkte till skolan. :( hade idrott men jag var inte med utan jag gick till skogen & solade lite :) sen hade vi yrk & fick reda på betyg i hälsopedagogiken & sen slutade vi, åt lunch & sen satte jag & T oss vid B,E & E för att spela lite kort, vi spelade bubblan & förloraren blev slagen på handen av de andra, det var kul så länge man inte var den som blev slagen :P sen började vi med inriktning i tre timmar nästan vilket var så tråkigt men jag gick hem redan kvart över 2 halv 3 för jag hade gjort klart mitt arbete men det hade inte de andra i min grupp men jag ville inte stanna kvar för att sitta och säga vad de ska skriva för jag har gjort mer än vad de har gjort. Jag pratade med läraren och hon sa att jag kunde åka hem. :)

Det var min dag...! nu ska jag fortsätt leta efter min borttappade bok *håll tummarna*

XoXo N

Av Jeanette ****s**** - 2 juni 2010 11:30

Igår var jag på bio med klassen, det var jätte kul vi såg Robin Hood    men det var tre st som inte kom så vi fick tre biljetter för mycket och läraren kunde inte lämna tillbaka dem så vi som kom fick betala 11 kr var  . Men filmen var jätte bra. Jag satt näst längst upp & längst in, framför mig satt I och bredvid henne satt E och mitt i filmen ungefär så råkar E sparka till sina popcorn så dom trillade ut så vi började skratta & E sa: " jag kunde inte se dem, ååhh nu har ja inga popcorn kvar nästan". haha & precis innan hade hon frågat om hågon ville ha men alla sa nej tack så hon sa " bra mer till mig" & sen sparkar hon till dem ;) efter filmen gick jag,T och S mot haket, vi funderade på    att ta bussen jag & T då men S hade sin cykel så vi sa att vi går men när vi kommer halvvägs börjar det regna som bara den så när vi kommer fram till Haket & sätter oss hos de andra så är vi bara såå blöta :( jag var inte så hungrig så jag tog bara en kebab och en cola, men det var jätte gott och  alla hade trevligt så vi bestämde att vi får göra om det igen snart.   


Nää nu ska jag inte sitta här med måste fortsätta skriva min utvärdering av mitt iv-val.

XoXo Nettan

Ovido - Quiz & Flashcards