Alla inlägg under juli 2011

Av Jeanette ****s**** - 5 juli 2011 13:42

I Lördags var vi hemma hos brossan, han var sugen på MC mat precis som jag ;) så det blev MC mat :) efter vi ätit fick jag min studentpresent av honom :) Harry Potter och Veronica Mars :) så då kan man nog gissa vad jag gjort sen dess (nästan iaf). I söndags var Malin och bebben här och hon håller på att bli stor nu :) I måndags var jag och Elin uppe hos Malin och tjejerna medans Kent och A var i Lund. Vi tjejer plus hunden gick till pålsjö och matade ankorna och fiskarna :) sen tänkte vi ta bussen hem men som vanligt när jag och Malin ska ta bussen från Pålsjö så går det inte just då och vi ville inte vänta 45 min typ på nästa så vi gick hem. Malin gjorde plättar till middag och vid 7 kom Kent och A hem och pappa hämtade mig och Elin. Lotta på Liseberg var på tv:n så vi hade familjemys och åt glass, när det var slut tittade jag på Veronica Mars. 
Idag ska vi till grytan för att kolla på Kul-I-Juli och då kommer hela familjen Nielsen också så det ska bli kul :)


I love you 2 day
I love you 2 morrow 
Put them together and I'will love you 4 ever ♥


*Nettan* 

Av Jeanette ****s**** - 1 juli 2011 13:41

Ska passa Pelle idag. 
Sitter i köket och bloggar idag... och tittar ut och vad ser jag då om inte mormor som e på väg. Så nu får jag sätta fart annars blir jag aldrig klar ;)
Ska kanske träffa R i helgen men det e inte riktigt bestämt ännu för vi kanske ska till brossan i morron och dit vill jag :) men då får vi träffas på kvällen eller på sönda kväll...

Ikväll tänker jag sätta mig på min balkong med den bärbara dvdn och titta på film :) det ska bli mysigt.

Nu ska jag göra mig klar innan middagen e klar!

*Nettan* 

Ovido - Quiz & Flashcards