Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jeanette ****s**** - 6 april 2011 10:34

Har inget bättre för mig just nu så jag kan ju fortsätta blogga ;) 

Så fort jag har fått alla bilder skriver jag om min sköna semester hos Grinchen ;)

Jag ska försöka blogga varje dag nu framöver, det händer ju så hilma mkt nu :) 

Låten som spelas väldigt mkt är Miley Cyrus Stay, jag brukar inte tycka om hennes låtar men denna är väldigt bra om man lyssnar på texten förstås ;)
Nää nu ska jag fortsätta med läxorna :( 

Av Jeanette ****s**** - 6 april 2011 10:08

Helt fel dag det vet jag men har ju glömt att blogga om prinsessans dop så det måste jag göra innan jag kan skriva mer :)

DOPET!

Dopet var i samma kyrka som vi några månader tidigare varit i nämligen Adolfsbergskyrkan där Malin och Kent gifte sig. Ronja fick samma kyrka och samma präst :)

Jag kan skriva hur mycket som helst om den dagen men det får bli bilder istället :)

 Ronja

 Ronja med sina faddrar/Mobror, Morfar & Mormor

 Ronja med sina faddrar


 Ronja, faddrarna och prästen


 Familjen Nielsen och prästen


 Storasyster Emilia fick hälla upp dopvattnet

 Storebror Albin fick hålla i ljuset


 Hela familjen Nielsen 

 Gamlemormor matar Ronja



  Moster Linda och Ronja

  Mobror/Gudfar Dick och Ronja



 Nästkusinen Lina med Ronja

  Mormor, mamma, Ronja och kusinen Emilia

 Mamma, Ronja, moster Elin och mormor

 Mamma och Ronja


    Ronja Viola Elinora Nielsen   


Ovido - Quiz & Flashcards