Alla inlägg den 28 april 2011

Av Jeanette ****s**** - 28 april 2011 20:45

Jaha nu är det inte långt kvar tills STUDENTEN!!!!

Idag hade vi musikterapi, där vi fick lära oss hur man kan använda instrument för att på barn med olika funktionshinder kan lära sig att spela och koppla bort sitt handikapp. Det var jätte roligt och man skulle bete sig som en liten femåring (barnslig helt enkelt) men det var kul. 

Jag var hemma igen vid halv 3, åt min lunch då (lite sent men jaja) och sen startade jag Harry Potter filmen men hann inte se hela för jag skulle börja på middan men det gör inget får se den igen nästa vecka :) Sen åt vi, Elias åkte hem och jag gjorde läxan. Jag har gjort klart läxan i religionen och i hälsopedagogik ska bara lämna in dom i morron :) Det känns riktigt skönt. 

nu händer inte så mycket mer, ska slänga mig i sängen o titta på Crimial Minds om några minuter men innan jag loggar ut vill jag dela med mig av en helt underbar låt :)

Chris Medina - What are words

Ovido - Quiz & Flashcards